Simba The Fat Cat !

Hej ! Jag ligger nu i Pappas säng och kollar på när Simba ska försöka fånga en leksaks fågel som flyger runt i en cirkel !! Och jaa... Simba orkar väl inte hoppa upp och fånga den där fågeln för han är för feeet !! Men han kan sätta sig på 2 ben och slå på den lite xD Simba är alltså en av våra katter...

Idag så ska man åka hem till mamma och äta där ! Ska kanske stanna kvar och sova där, vet inte riktigt ! Men det blir antagligen så att jag stannar kvar där. Men jag har faktiskt inte mycket att skriiiva om ^.^
Kan ju säga att jag gick upp vid 11 eller 12 nånstans emellan ^^

Vet ni en sak ?? Simba fick tag på leksaks fågeln så den stannade,han fastnade med tassen i en av vingarna på den xD Dom är gjorda av tyg... Men det var allt för mig nu.. Lovar att det kommer fler inlägg ! Heejdååå :D <33


 <--- Längtar efter sommaren

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0