Rynkeby FTW !

Hejj I Stugan
Idag så har man varit till Torsby och handlat :) Följde med pappa för att vara snäll ^^ Sen vid 5 tiden så åkte vi till Torsby igen för Martin hade kommit hem från Örebro och han skulle hämtas vid Kyrkan ! Och då gick vi även in på Toria för att köpa Rynkeby Juice :D <33 Men och för att köpa Laktosfri mjölk till Magnus ;)
Nu om en kvart blir det att se på Solsidan ! :D Det bästa Programmet som finns tror jag ? ^^ Efter det blir det nog att träna träna träna träna Piano ! Måste ju kunna låten eftersom jag har läxan tills imorgon :D Men jag kan ju låterna men det är just det att det är lite svårt att få med pedalen :/ Menmen... Man får väl försöka :D
Förresten ! Imorgon ska jag kanske va med Linnea ? Men jag vet inte riktigt om vi skulle göra nått ?
Ska vi det Linnea ? ;o
Heeejdåååå ;D <3333




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0