Pushat Bilen !

Heej :) Idag så gick man upp vid 12 !

Men nu ska jag berätta hur min dag varit !

Ungefär vid halv 2 så ringde Malin hem till mamma och Madeleine svarade ! Malin sa att dom satt fast med bilen och att vi skulle komma med Spade och en Skyffel så vi slängde på oss termobyxor och overaller ! Vi gick ut ganska snabbt och sprang i början fast sen börja vi gå för det blev så jobbigt och springa i snön. Och när vi gått ett tag så såg vi Mammas bil och dom andra ! Dom andra var Malin,Magnus & Martin ! Dom sa att vi var tvunga att springa och då gjorde vi det... Sen så skulle Jag,Malin,Magnus & Martin Pusha på bilen ! Så att mamma fick fart, och då gjord evi det så klart och vi kom längre och längre för varje gång vi buttade. Sen när mamma var mitt i en uppförsbacke så kom vår räddning ! En plogtraktor, så mamma backade och han plogade. Sen så körde han fram och mamma fick komma fram :) Men Magnus & Martin fick butta på bilen då också och när mamma fick i 2:an så gick det jättebra :) <33 Och jaa :) Sen när Mamma,malin,Martin & Magnus hade åkt iväg så kom traktorn och skulle ploga ända fram till mammas hus ! Så Jag,Madeleine & Marcus gick på kanten först och sen när han hade kört förbi oss så gick vi bakom honom. Sen när vi väl hade kommit hem till mamma så var vi helt sluut ! Så när alla var inomhus så sa Marcus att han var hungrig och Madeleine var också det ! Så jag gjorde Makaroner och Varmkorv :)

Wohooo ! Vilken dag man haft ! Håller ni inte med ? ;)

Nu är väl alla mätta ! Men Marcus var bara lite mätt men han får äta frukt i så fall. Men nu ska jag sluta babbla ! Heeejdåååå :D <3333333333333333333


<--- En Gammal Bild ! ;)

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0