NO-Läxa gjord på 2-3 min ! ♥.♥

Hahah xD Jag gjorde min NO-läxa förut och den tog bara 2-3 minuter ! Så ja, den var inte så avancerad ;) Och det är ju bra det :) För det är drygt och göra läxor... Men om man går i skolan så får man leva med det ! Ska kanske sätta mig och träna lite Piano läxa sen ? Men det får vi se.
Imorgon så slutar man 4 och sen bär det iväg till dansen. Men vill ni veta en kul sak ? Imorgon har vi Bild & Musik :D <33 ♥.♥ Sen så har vi ingen MATTE meen vi har NO -.- Men jaja :) Nu släpper vi skolan och pratar om nått annat !
När jag kom hem idag så var jag yr ! :S Men det har gått över nu, eller jag kanske är lite yr än ? Vet inte riktigt... Hehe. Sen när man kom hem så åt man Dammsugare och det är vääääldigt gott ! ♥.♥ Men jag har faktiskt inte mer att skriva om nu ! Ska sätta mig och spela nått tråkigt spel nu eller nått ;) ♥
Heejdåå :D ♥





Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Anonym

Du kanske har vätskebrist? Eller järnbrist? Pröv å dreck mer vatten under dagen!

2011-01-17 @ 20:31:53
Postat av: Maii<33

Hej Anonym :) Det kan ju bero på det ! Tack för tipset :P



Men kom på en sak ! Det kan ju också vara för att jag är hungrig ! ^^

2011-01-17 @ 20:55:15
URL: http://maiiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0