Lekt I Snön ! :D

Det är vad jag har gjort :) Jag kom in för några Minuter sen och det har väl varit kul att vara ute. Var ute med Magnus,Madeleine,Marcus & Martin :) Men ja, Martin var inte med och lekte han skottade och det är ju också bra ! Men sen så tog han en liten spade och slängde snö över oss ! Hehehe :P Men nu slutar vi prata om det !

Jag tror alla är borta ! :O Linnea har inte uppdaterat sin blogg ! Men hon kanske inte har lust ?

Josefin har inte uppdaterat sin blogg ! Men hon kanske inte har tid eller orkar inte ?

Malin har inte uppdaterat sin blogg ! Men hon pluggar ju så det har hon inte tid med ! Hehiha

Men jaja :) Man får väl hoppas att NÅGON uppdaterar sin blogg idag ^^ I alla fall nån av dom jag läser... Annhars har jag inget att läsa.

Jajaaa.... Jag vill sova hos mamma inatt också men jag vet inte om jag får ! Men det får man väl hoppas att jag får, annars blir jag ledsen... Säger vi ! ;] Dagens Mat är Grillkorv och Klyftpotatis ! Mums ^^ Eller ja, det är liite Mums är inte så mycket för Klyftpotatis men dte kan bli gott bara man gör på rätt sätt och det gör mamma ! ALLTID ! Men nu ska jag inte skriva mer jag säger nu Heeejdååå :D <33333 Vi hörs senare :]



<--- Bilden hör inte till Texten ! ;}

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0