Kul daaaag :D <3

Yöö Yöö :D Min dag har varit bra idag :) Har skrattat mycket, i alla fall på Svenskan xD

Jag,Esmée & Johanna fick vara i sal 33 för vi skulle läsa högt och tyst och det var så pratigt i klassrummet så vi frågade vikarien om vi fick sitta och läsa där, och det fick vi :D Men jaa.... Det blev inte så mycket läsande xD Bara skrattande tror jag ^^ Eller... Jag och Johanna läste nog inte mycket, för vi hade våran Crazy Time då ! Och den har vi väl varje dag typ ! Höhö, det är faktiskt väldigt kul och ha den och det var första gången för Esmée och se när vi har den ;) Nån mer som vill va med när vi ha den ? Bara att säga till i så fall !

Men vet ni en sak ? Vi blir nästan alltid konstiga när vi ser en städerska... Konstig va ? xD hahah !
Jaa... Just nu sitter man inne på Facebook och lyssnar på musik, jag lyssnar inte på musik på Facebook utan på Spotify ;)

Men ! Heeejdåååå ;D <3333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0