Kompiis ^^

Hej :) Idag så har jag varit med Lisa (en kompis) och vi har väl haft kuul :D Vi gjorde Kladdkaka och den blev jättegod ! Jag tog kort men har inte lagt in dom än ! Ni kanske får se dom senare eller nån annan dag. Men jag gick väl upp vid 11-12 tiden där nån gång !
Imorgon är det skolan igen... Helgen går alldeles för snabbt ! Den kan gåå seegt tycker jag ! Och vet ni en sak ? Till Onsdagen så ska vi ha MA-Prov i Geometri ! Och jag kommer aldrig klara det ! Eller ja... Det känns inte så i alla fall :/ Men men man får väl hoppas ! Men nu skippar vi det och talar om nått annat ;)
Igår så skulle jag ha sovit hos Linnea men det blev inget med det för jag blev yr... Men idag så var jag inte det. Vet inte vad det var igår, kanske sovit dåligt ? Inte vet jag.
Jaa... När klockan var 8:a så kollade jag på Solsidan efter det så såg jag på Time Out hette det så ? Tror det ^^ Och nu sitter jag här och gör ingenting... Men jaja... Har inte mer att skriva nu ! Heejdååå :)<3333




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0