Inställd Piano... Blir det som en inställd lektion ? :F

Heeej :D Idag så har man varit och åkt skridskor med Linnea... Men vi åkte inte så länge xD Och allt är mitt fel så jag säger Förlåt du och Madeleine kan åka utan mig nästa gång xD Men.. Det kanske du inte vill Linnea, jag vet inte ? Förresten så var Madeleine också med och åkte skridskor ^^
Just nu så sitter man här vi pappas dator, ny duschad ;) Men vet ni en sak ?? :o Imorgon måste jag va med på gympan :( För vi som spelar piano har inställt piano imorgon D: Men vet ni en sak ? Det är faktiskt bra att jag har inställd piano eftersom jag inte tränat så mycket ! :/ Menmen... Det är ju tråkigt att det är det !
Men nu skippar vi det och pratar om nått annat...
Vad ska man prata om... Vet inte, Heejdååå :D <333




(Ni ska få mer bilder på mig om ni vill ha ;D)

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Gympa är nyttigt. Då får du röra på dig din latmask :P

2011-01-30 @ 22:24:54
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0