6 E Da Best Class Ävver ! ;)

Hejj :) Nu sitter man här vid Martin's dator :) Det är alltså min minsta lillebror :D alltså han är yngst av alla storebröder jag har ! Har faktiskt inte så mycket att skriva om, jag kolalr i alla fall inte på Let's Dance nu ! För jag fick ingen lust... Men jag hoppas ju att Anders & Andreas kommer vidare för dom är ju AWESOME !
Men om ni studerar Rubriken vääldigt nooga så kan ni se att klass 6 E äger :D Hehe :) Den äger bara för att jag går i den :) Och jaa.. Jag har ju jätte snälla och roliga klasskamrater ! Därför vill jag att ni ska studera denna Bild !



Gjorde den nyss (Y) Jag gjorde faktiskt 6:an med den här penseln ! Men med E:t fuskade jag ! ;) Men det behöver ni ju inte säga till nån.

Men jaa :) Jag vill ju inte skryta om min klass så jag ska sluta prata om den !


Men jag har nu inte mer att skriva om !

Hejdåå

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0