300 INLÄGG !! :D:D

Heej :D Det här är mitt 300:ande inlägg på bloggen :)) Jippie ;D Men ja :D Det är väl inget stoort ? ^^

Jag vill i alla fall säga :

Grattis Linnea På 13-års dagen :D <33 Hoppas du får en braa Födelsedaag :) <33



Men nu ska ni få höra mina dag :) Jag gick upp vid 12 tiden och då kollade jag på TV sen satt jag vid datorn... Sen har jag väl suttit vid datorn ett tag sen såg jag på Tv igen.. Förut så var jag och Marcus ute. Vi gick bland annat till Bränntunnan och sen gav vi fåglarna mat, sen åkte vi lite pulka... Men vi gick in efter det ! Men jaa... Jag och Marcus ska sova här inatt igen. Vi blir ensamma inatt också :) Men imorgon måste vi åka hem till pappa för det är ju skola på Måndag... Och det gillas inte :[ Men längtar ändå för jag vill träffa kompisar och sånt :)

Men nu ska ni få lite musik. Hehe, ni får lyssna på musik istället för att kolla på bilder ;)




Grenade med Bruno Mars ! Den är braa :D <3




Hold My Hand med Michael Jackson & Akon Den är också bra :D <33


Så det var dom videosarna :D Ni får nöja er med dom, nu säger jag Heejdååå :D <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Rebecca10

Du har bra musiksmak! ^^ hehe....

2011-01-08 @ 20:27:14
URL: http://Rebeccatio.blogg,se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0