Sweet 16 xD

Hej :) Idag så gick man upp 10 och när jag kom upp så åt jag frukost ^^ Just nu sitter jag här vid datorn kollar också på Sweet 16 xD Hhaah ! Och Magnus älska rden där glimten som kommer ibland, nej men han störs väldigt mycket på att den ska komma hela tiden och jag måste hålla med honom det är rätt jobbigt ;)
Men jaa, My Super Sweet 16 är faktiskt inte så bra men jag kollar på det bara för att det inte finns nått annat att se  på eller för att Magnus sitter i närheten och han ska störa sig på det där ^^ Heheheh

Idag så ska man... Vet faktiskt inte... Har ni några idéer ? Ska kanske gå ut och môlj ? ;) Det är väl en bra idé ? Eller så ska pappa och åka skoter, vet inte riktigt om det blir nått med skoteråkning, men vi får se :D
Hejdå ;D <33


<-- Leo :D<333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0