Sikta Mot Stjärnorna :D Våfflor :D<33

Heej :) Nu är man hemkommen från Sikta Mot Stjärnorna och dom var jätte duktiga :D Och det var så länge sen man satt där nere och kollade på dom som var med eftersom man har varit med själv 3 - 5 :) Och jag vill så gäärna vara med igen ! :( Men det kan jag inte och det är trååkigt...
Snart blir det att äta våfflor ! MUMS längsen man åt det också... Just nu sitter man väl och se på Kurage :D Det bästa och läskigaste barnprogrammet som finns... xD Men Svampbob är ju också det bästa barnprogram som finns men det är inte läskigt... Ni som sett Kurage kanske vet vad jag menar det att Kurgae är läskigt !
Imorgon så ska vi spela Fotboll hela dagen ! -_- och jag ser inte fram emot det ! men jag ska väl försöka göra det bästa ! Efter man ätit Våfflor ska man göra MA-Läxan... Kanske träna lite på Franskan ?
Men nu har jag inte mer och skriva ! Heeeejdåååå :D <333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0