MATTE, SVENSKA & SO -_-

Heeej :D Idag så har man ju varit i skolan till 4 ! Efter skolan blev det Dans till 10 över 5... Och jag har nu ont i mina ben men det hade jag på dansen också. Och just nu sitter jag här vid datorn när jag egentligen borde göra läxorna och spciallt träna inför SO-Provet imorgon ^^ Men jag tycker faktiskt jag har jobbat bra för jag kan alla länder och huvudstäder men nu ska jag bara kunna vad oas och sånt är... Och det är liote sämre :/ Lite svårare att lära sig kanske ??

Har ni nått bra tips till att träna in sånt ?? Ge mig gärna dom Tipsen
Skulle bli glad om jag fick ett lätt sätt att träna in dom ! Sen så har man Svenska läxa tills imorgon... Och ja, jag tror jag blir galen ! Orkar inte med läxorna... Sen så ska man ha NO-Prov nästa vecka också :( Och NO-Proven är nog en av de Proven jag HATAR verkligen HATAR mest av alla prov som existerar ! Blääää -.-

Men nu lämnar vi skolan och pratar om att jag sitter och lyssnar på musik :) Just nu lyssnar jag på Miley Cyrus, jag tycker hon är bra. Tycker ni ? ;)
Ikväll vid 9 så blir det House hahah, mitt och mammas favorit program ;D För jaa... House är ju SÅ AWESOME det måste ni hålla med om ! ^^



Bajbaj alla :D <3333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0