Luddia Dadda ! xD

Heeej :) Idag så har man ju varit på Dans och jag var alldeles slööö ! xD Det kändes som att jag skulle kunna ramlar ner på golvet när som helst !
När jag komer fårn dansen så satte jag mig under en filt för jag fröös så mycket ! :S Sen så skulle man göra Svenska och Matte men jag hade tagit fel Matte book ! -.- Men man får väl göra Matte imorgon ;) Och vet ni en sak ? Imorgon så ska Johanna med mig hem :D Johanna går i min klass ;D
Och det ska väl bli kuul !
Idag så skrattade jag så mycket att jag nästan inte kunde andas, men jag orkar inte beskriva eller berätta vad som hände, det får bli imorgon ! För nu ska jag gå och sätta på mig pyjamas och sånt ! Seeen blir sova :) <3333


Hejdå & Goonatt ;D <333




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0