Heeelg ! ;)<3

Heej :) Nu är jag hemma från skolan och helgen har äntligen börjat ! Jag fick sluta tidigare eftersom vi hade MA-Prov och läraren sa att när vi var färdiga så fick vi gå :) Det tog ungefär 25 minuter för mig att bli färdig och Provet var lätt !
Just nu sitter man vid datorn och har mjukisbyxor, gött ärrä <3 Men snart ska man ta en Apelsin fast jag kan ju inte skala den här nu när jag skriver !
Ikväll så ska man njuuuta av att det är helg ! Men vill ni veta hur jag kom hem så tidigt ?
Mattias min storebror hade  jobbat på Tepro och han slutade tidigare än vad han skulle ;D Och så fick jag åka med han hem, Sköönt !
Heejdååå ;D<3





(Ni ska få nyare bilder snart !)

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0