Elle, Petite, ses fréres ! Franska ;D

Hejjsan :) Nu har man väl tränat Franska ! Det är inte så mycket måste träna mer, men jag vet faktiskt inte om Franskan är tills imorgon eller tills på Torsdag men jag tränar tills imorgon ;D För om den är till Torsdag så kan jag ju det redan och kan då bli ännu bättre. Men nu ska man väl snart gå och lägga sig, men jag vet inte ! Kanske ska duscha ;o
Neej ! Tror det blir att duscha :) Men nu ska jag sluta pladdra om jag ska hinna duscha innan det är sovdags ! Efter Duschningen blir det att göra Franskan !
Heeeejdåååå ;D <33333



<-- En Gammal Bild ! xD Väääldigt gammal

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Gör inte allt så sent på kvällen :( Bättre att du försöker göra det tidigare! Men bra kämpat Marie! :D

2011-02-07 @ 22:47:45
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0