1:a December, Tjohoo ^^

Heeeej !
1:a December idag ju ! ;D Bara 23 dagar kvar till JULAFTON!!!<3333

Idag har jag iallafall varit i skolan, haft tråkiga lektioner (som vanligt) och sen pjkte jag väl hem efter skolan? xD
Imorgon ska man också till skolan, ha tråkiga lektioner (som vanligt) och halv 1 blir det Utvecklingssamtal.. Får höra hur dålig lärarna tycker att jag är xD
Men en nice sak är ju att jag missar NO:n imorogn och lite av Franskan ;D<3

Det kan jag ju ge tummen upp för !

Vad blir det efter skolan imorgon då? --> Joo.. Ska njuuuuta riktigt mycket av att det är helg och ska även se på Julkalendern som börjat nu idag ! Den är riktigt myyysig tycker jag ! ;D

Hejdå! <3


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Anonym

Vad fin header och vad fin du e! <33

KOlla gärna min blogg!

http://lollodov.blogg.se

2011-12-03 @ 14:59:58
URL: http://lollodov.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0