Mudsik ;P

Nu sitter jag placerad i soffan igen med den lilla datorn och lyssanr på musik ;D Sitter även och längtar till Lördag !!!!!
Men det som händer på Lördag får ni inte veta, det är en hemlighet ;] Hihihiii..

Idag ska man väl hem till Linnea om hon är hemma ikväll för pappa ska kolla på Josefins dator, alltså Linnea's storasyster pratar jag om nu ! Men Linnea kanske inte vill att jag ska med, men jag följer med ändå ;D Så du får stå ut med mig ändååå Lenajaj.. Jag ska också träna på NO:n ska också göra klart MA läxan... -.- Måste just ha läxor i dom tråkigaste ämnena ! xD

Men vi hörs senare ;]<333


P.s Älskar verkligen vädret idag ! Ska nog ut och fota lite sen ^^)

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0