Kameran kanske ? ^^

Hejsan ! Nu har jag tränat lite på NO:n och ska faktiskt träna lite imorgon på morgonen också ! Jag har även suttit och funderat på om jag ska ta med mig min lilla kamera till skolan imorgon ? ^^ Kanske ta lite kort när vi har den där långa rasten, vi får se.. Skulle ju va lite kul och få ta lite kort ! Men det kanske inte är så spännande och veta ? Men skriver det ändå ifall ni skulle vilja veta !
Men kan inte stoppa ner kaeran än, tror jag inte? För kamerabatterierna är på laddning.

Men jaja, jag ska nu göra mig iordning sen ska jag soova.. Kanske ta lite flingor och mjölk innan ? ^^ Det får vi också se. Goonatt <33



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0