God Natt....! Skoja ;P

Hejsan! Nu gör jag inget speciellt har jämt nyss lagt in bilderna ifrån kameran in i datorn ! Och så har jag vänt dom rätt och sådant.. Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigare än vanligt för jag måste upp tidigt imorgon, ska ju fixa Madeleine & Marcus inför Påskmaskeraden som dom har i skolan imorgon ! Och vet ni vad ? Marcus ska vara en Zombie Hip-Hopare & Madeleine ska va Åsa-Nisse ! xD



Sådär ser kläderna ut ! Om jag får vara ärlig så tycker jag Marcus ser ut som en hip-hopare ^^ Han är jättesööt ! Och det är Madeleine också, hon kommer även likna Åsa-Nisse !


Det var allt ! Hejdåå <33




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Caroline

sv: tack :D

2011-04-20 @ 20:57:53
URL: http://czheng.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0