Dröm !

Hej ! Jag ska börja med att jag ska berätta en dröm jag drömt, vi får se om det blir en dröm varje dag eller bara ibland ! Här kommer en !

Mamma står i köket och gör Rotmos & Fläsklägg och jag står i köket och kollar ut i fönstret det är Julafton och helt plötsligt skriker mamma att jag ska ducka ! Men jag hinner inte och då kommer ''elaka tomtens'' tomtenissar dom är svarta med röda ögon. Dom kommer med en säck och stoppar mig i den och går ut med mig !
''Elaka Tomten'' har då svart-vita kläder istället för röd-vita... Han har också röda ögon..

Och jaa, den drömmen drömde jag för 2-3 år sen och det var på Julaftonens dag då jag skulle gå och sova, har ingen aning om jag hade en dålig Julafton då eller inte ?
BajBaj !<3



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0