Dans Hela Dagen !!

Hej ! Nu ska jag snart gå till säng, men måste ju skriva klart det här inlägget först ! ^^
Idag så har jag inte varit ute så mycket, för jag har ju varit suuper trött.. Men imorgon taggas det en dag till av danspalatset sen har man dans ifrån 16.10-17.10 så man kan kalla den här Tisdagen för ''Dansande Tisdagen''
Och vet ni en sak till ? Jag skulle ju ha varit och spelat piano idag men jag hade glömt min pianobok, men tänkte gå och spela ändå efter som jag kan låten utantill, men jag glömde bort det helt och hållet ! Och 2 stycken till som spelar piano glömde också bort det ! Va synd om Pianoläraren... TÄnk ifall hon satt där helt själv och väntade på oss, va synd om henne  !!

Men ska ta och sova nu, om jag inte ska göra i ordning kaffekokaren åt pappa för då får jag ju lägga mig efter det ! ;D

Men jaja, Godnatt & Heejdååå <33




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Hugaligen så söt syster jag har! :)

2011-04-19 @ 14:52:09
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0