Dålig Uppdatering !

Hejsan, vet ni en sak ? Jag har uppdaterat dåligt idag :[ Inte bra, ska försöka uppdatera mer imorgon ^^ Men det är väl så att man inte kommer på vad man ska skriva om ibland..
Men om ni vill veta vad jag gjort idag så ahr jag varit ute,suttit vid datorn och.. inget mer ? xP Och vet ni en sak ? jag har blivit medlem på Kamrat.com bli medlem där också om ni vill xD Det är inte så kul men hade bara lust att vi medlem.. Det är ungefär som Lunarstorm.. Det är heller inte så roligt !

Men vet ni en sak ? Jag tänker fortfarande på den där hemska drömmen ja drömde inatt o.o
KOM PÅ EN SAK !! :D
Imorgon ska jag börja med att berätta en rolig,sorglig,konstig osv dröm som jag har drömt nån gång, så jag berättar en varje dag.. Så imorgon blir det en och i övermorgon blir det en annan ! Så hoppas ni kommer tycka det blir kul ;D
BajBaj ! <3



Tråkig bild, vet det xD

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0