Vvaakkeenn

Heej :) Nu är jag vaken, men jag vaknade väl vid 10 nån gång... Eller jag vet inte exakt ^^ Men just nu sitter man i soffan och gör ingenting :) Jaa, jag gör inte speciellt i alla fall :P Nu har jag varit hemma hos Malin & Hennes Pojkvän i 3 dagar :) Imorgon åker man hem till Torsby, så då blir det hem till pappa :) Det ska väl också bli kul !

Men jag längtar ju som sagt till Torsdag för då ska jag till Karlstad med Linnea och vi ska shoppa loss :D (Y) Men jag får väl försöka skaffa lite pengar... Men jag får ju pengar av pappa också så jag har till mat, man ska ju inte gå och svälta ;)

Men det var allt just nu :) heejdååå :D <33333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Städa rummet dit :D Kanske du du får några money för det?

2010-10-31 @ 12:01:41
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0