Ursäkta Miig ;O

Heeej ! Ni får ursäkta mig om jag inte bloggat på 2 dagar ;) Har ju haft skola, varit hemma hos Linnea och annat mölj :D Idag så följde Linnea med mig hem :) Efter skolan alltså :D <33 Vi hade väll hyffsat kuuul :D Som vi alltid haar :P Eller jaa ! Vi skrattar alltid JÄTTEMYCKET när vi är med varandra :) (Y)

Vecka 44 är det Höstlov och det gillas MYCKET :D <3333 Då har jag besämt att jag och Linnea ska va med varandra hela loovet :P <33 Visst stämmer det Linnea ;)

Förut så gick jag runt och tog kort med min kamera :D Jag gillar den mycket och den krånglar inte nu ;) För att pappa köpt nya batterier, och dom är då uppladningsbara jag måste ha det i min kamera annars försvinner det på 5 sekunder ^^) Men dom batterierna jag har haft i min kamera sist hade nog laddats för mycket för att det var bara att jag stängde av kameran då och sen om jag sätetr på den efter 45 minuter så var det helt tomt ! xD Men nu när jag sätter på kameran så är det först 1 plupp sen blir det 3 pluppar :D <333333

Men nu har jag babblat så mycket så jag tror ni tröttnar xD Heeeeejdåååååå :D <33333333333333333


P.s Ni ska får lite bilder också ;) (1-2 st tyyp xD)






Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0