SO/Svenska Läxa, Ready

Heej ! Jag är nu färdig med min Nyhet :) Vi har So/Svenska läxa tills på Fredag att vi ska kolla på Nyheterna varje kväll och vi ska leta upp en nyhet som vi vill redovisa kort ^^ Och jag har nu valt en som handlar lite om Socialdemokraterna ^^ Braa tog någon för jag hittade ingen bra... Och den här Nyheten med Gruvarbetarna vill jag inte ta för det har några i min klass redan tagit ;) Snart blir det att soova !! Men först ska man sätta ner Gympakläder och sånt man behöver tills imorgon :P

Ömm... Tror det var allt för ikväll ! Så jag säger väll då Heejdååå och Gonatt ! :D <3333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Du får berätta din nyhet för mig sen, jag blev nyfiken :) Du kan ju alltid ringa!

2010-10-14 @ 12:26:36
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0