Puuh ;)

Heej ! Vilken tur jag hade idag ! Det var inte musikprov xD Men ändå... Jag som hade tränat så hårt med pappa ! Men men, man får väll träna ännu hårdare till nästa Tisdag ! Men för er som vill veta varför vi inte hade MusikProvet idag är för att det var så många borta förra veckan och dom hade då inte fått ett pappaer och då hade dom inte chansen att läsa på ! :P

Man ska då få 17 rätt om man ska få Godkänt alltså så man inte behöver göra om ;) Och jag hoppas med tusen solstrålar att jag klarar det ! Men nu behöver vi inte tänka mer på det ! För det är ju till Nästa Tisdag men en sak är att vi ska ha det när min lillebror fyller 10 :D <333333333

Imorgon så ska man då med Linnea heem ! :D (Y) Sen vid halv 7 (18.30) ska man på teater till Vitsands Skolan, Jag har varit på den teatern varje år och har till och med varit med i den i 3 år ;)

Men det var allt för mig just nu ;) Heeejdåååå :D <33333


<-- Finast & Bääst :) <3333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0