:o :) :P :D

Hellu ;D Jag sitter nu vid en dator ^^ Drack nyss upp min kopp kaffe ;P Kaffe = Gott sen blir det väll att göra sig iordning :D Har redan pyjamasen på mig (Y) klockan är nu 22.14, imorgon är det skola ;) Snart ska jag gå och göra 8 koppar kaffe åt min pappa så han har tills imorgon :D Men en sak som kommer bli VÄLDIGT jobbigt imorgon är att jag ska till Tandläkaren.. Blää, jobbigt ;) Men jajaa, dom ska väll bara undersöka, kanske Ta Bort lite Tandsten ^^)

Jag hinner i alla fall inte va med på Engelskan, för jag ska till Tandläkaren när den lektionen börjar.. Jag ska alltså till Tandläkaren klockan : 12.50, om man inte kan digital tid kan jag säga att klockan då är 10 i 1 ;) Efter Tandläkaren så får jag väll gå tillbaka till skolan för jag kan väll inte åka hem ?? När jag slutar 10 i 4 O.o Jaa.. Undersökningen eller vad dom nu ska göra kanske tar högst 5-20 min ^^

Men jaja ! Det var allt för mig idag ! Blir mera imorgon :D <3 Heeeejdåååå :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0