Musik.... Rihanna ;)

Heeej ! Jag sitter nu vid storebrors dator, lyssnar på Rihanna alltså musik :) Måste fortsätta trän piano sen också.. :D Jag tycker att Piano är kul men jag är såå dålig på det... ''/ Andra människor kanske inte tycker att jag är det men det tycker jaaag ! ;) Har inte alls mycket att skriva om... Ni ska väl få se på kläderna jag valde ut till mig idag, som vi då fick igåår då... Det blev en heeeeel IKEA KASSE med heeem ! xD Mycket kläder :P Men jag valde då ut dom jag ville ha :) Jag vet inte ? Tror jag tog lite från mammas ''/ Men hon får säga till om hon verkligen vill ha en sak som jag tagit så får hon väl prova den :) Om hon vill ha den så får hon väl behålla den :D Annars tar jag den ;P


Men det blev i alla fall en del kläder där ifrån, jag slängde det i tvätten... Vill ha det tvättat innan jag använder ;D Men har inte mer att skriva om nu ! ;) Som jag sa lite högre upp i texkten ska jag spela/träna piano ;P Men inte riktigt än ^^


Heeeejdåååå :D <33333333


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0