Dans... Musikproov ??

Heej ! ;) Jag har nyss tränat på Musikprovet som jag har tills imorgon och pappa höll på och bli galen xD Eller jaa... Jag vet inte om musikprovet är tills imorgon eller till nästa tisdag, men om det inte är tills imorgon så har jag ju tränta och kan lite grann i alla fall ;) Men jag ska träna på Elevens Val också så man är lite säker !

Just nu kollar jag på ett TV-program som heter Cash Cab det är ett engelsk/Amerikanskt och det är en man som kör en Taxi och den som ska åka med honom kan va med på ett spel som han har i sin Taxi... Det är jobbigt att förklara xD

Men det var allt för mig nu ! Och antagligen allt för ikväll ;) Såå jag säger heeeejdåååå :P <33333333




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Marie, Cash Cab är ett brittiskt program :P Det är stoooor skillnad ;)

2010-10-19 @ 18:20:08
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0