Dagen gått fort !

Heeej :) Idag så tycker jag att skoldagen gåt jätte fort ! Efter jag spelat piano så var det Svenska och det var sista lektionen !! :O Jag trodde det var 2-3 lektioner var, men det var den sista ! :D Och på svenskan skulle vi gå till datasalen för där skulle vi renskriva våra Noveller :P Jag blev då färdig och skrev ut, sedan gav jag den till läraren !

Det var i alla fall en kul svenska lektion, och vem har inte sagt att svenska alltid är kuul ? ;) Hehehehehe :P Men senare får det blir att träna på Engelsk Läxan och Musik Provet :) Dom två läxorna är då tills imorgon xD <3 -.-


Men jaja ! Det var allt för mig just nu :) Heeejdååå :D <3333


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0