:) :D <33

Heej ! Idag så följde jag ju med Linnea heem :) Och om ni klickar häär ----> .... så kan ni läsa en JÄTTE rolig sak som hände oss xD <333  Idag var man ju på teater också ;) Och ja, jag filmade tyyp heela :P Sen så fick man väll ta kort på saker som lillebror byggt, det var också en Elevens Val sak :D Det var jätte fina saker ! Ni kanske kan få se dom om jag lägger in bilderna på datorn från mobilen :D

Jag kan inte göra min MA-läxa heller för jag har gjort ur min Arbetsbok och det glömde jag ju bort, så jag får be om en ny imorgon så jag kan göra läxan ! :P

Men det var allt för mig just nu och kommer inte bli mera nu ! Så Jag säger dåå Heeeeejdååååå & Gooonatt <333






 <-- Detta är en frisyr jag kan ha ibland (Kan inte ha den mer, har inga hårnålar xD)









Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0