Börjar Bli Trött På Låten

Heeej ! Nu har jag spelat Piano, jag har spelat PianoLäxan så många gånger så jag snart blir trött på den xD Kom en sak ! Måste ju träna på MusikProvet också ! Glömdes idag, inte bra... Men jag får använda hela kvällen imorgon och sen så kan jag ju använda mig av Elevens Val också... På Tisdag alltså :P För vi har Elevens Val före Musiken och jag hoppas stort att jag klarar det :) När vi ändå pratar om Skol-Ämnen kan jag ju berätta vad mitt resultat på MA-Provet blev :) Jag fick 18,5 av 22 så jag är väldigt nööjd, jag hade då detta prov för 2 veckor sen ;) Om man ska fortsätta med prov så kan jag ju säga att jag fick 18 nått sånt på NO-Provet :P Också nööjd :D

Men imorgon så får det inte blir att jag följer med nån eller att nån följer med mig för jag skulle ju som sagt träna inför Musik-Provet... Men nog snackat om Skol-Ämnen ;]

Öhm... Har inte mer att skriva om ! Heejdåå :D Och Goodnatt :P <3333 





Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Du verkar plugga på bra! :) Va duktigt Marie!

2010-10-25 @ 11:03:54
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0