A MedleInlägg :D

Heeeej ! Om ni kollar upp på min rubrik så ser ni min vackra Eneglska xD ''A Medle Inlägg'' Det sista ordet där är inte alls Svenskt, Nejneeej ! xD Det är bara som det ser ut ^^ :) Men just nu sitter jag i soffan vid Malins bärbara dator ;) Malin sitter då och spelar Donkey Kong med en av mina syskon (Y) Donkey Kong är ett roligt speeel :D <33

Vad ska man göra idag dåå ?? ;o 2 saker är säkert att jag ska göra ! 1.Träna Piano :) 2.Göra Molusker ;)

Ända sen jag började i Fryken (Frykenskolan) så har jag blivit ett Moluskmonster, jag vill ha Molusker nästan hela tiden :D <33333 Så jag går runt och säger ibland :

-Jag vill ha en Molusk ! :D <333 Hehehehe xD Men jaja ! Man får väl ha med Pengar om man ska ha något ;) Men nu ska jag inte skriva mera ! ;) Heeeeeeejdåååååååå :D <3333333333333333333333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0