Skit kuul Daag ;)

Heej :D Idag så följde jag med Linnea hem och vi ahde jättekuul :D ♥♥ Vi skrattade så mycket att vi till sist låg på golvet xD Imorgon så ska Linnea med mig hem och då får man väl hoppas att man får lika kuul ;) ♥ Men jaa ! Ni har hört det förut ! Man kan fortfarande inte ha tråkigt med Linnea :D♥♥♥♥♥♥ Hahah ! xD

Jag sa så här till henne idag :

Jag: Du är sjuk ! xD

Linnea: Neeej, jag är frisk !

Jag: (Skrattar Mycket) Du är sjuuk i huvudet ! xD ♥

hahaha xD Sen så har vi gjort massa galna saker ;) T.ex gjort sockerkaks-smet... Den bleev bruun ! :O Men jag orkar inte skriva om det efter som linnea gjortd et så ni kan gå in på hennes blogg i så fall :D Den heter : http://nnnneas.blogg.se Där kan ni läsa om den galna saken vi gjorde xD ♥

Jaa ! Imorgon slutar man 10 i 4 ''/ Men jaa... Man behöver ju inte va med på gympan ! Eftersom det är bär din bok veckan så kan man sitta och läsa i stället ;P Det gillas myyycket !!

Men det var allt för mig just nu, Heejdåå :D ♥♥♥♥

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0