Pappa sen Mamma

Heej :D Idag så gick man upp vid 11 tiden, när man kom upp så gick jag på toa ! Satte på mig kläder :D Åt frukost... Mamma bakar även idag :) Idag så ska hon göra frukostbröd och sen så ska hon göra ''Brun Kaka'' vad det nu heter... Tror det heter ''Saras Kokosrutor'' men jag kallar det ''Brun Kaka'' och det har jag alltid gjort ! Och kommer alltid göra :D Men snart så ska jag göra i ordning glasyren till denna ''Bruna Kakan'' sen så blir det väl att duscha också för mamma kanske ska med till Torsby för dom flesta affärerna har öppet till 10 alltså 22.00 ! Men jaa.. Det är ju inte säkert att vi ska dit ! Mamma måste ju hinna göra färdigt allt hon bakar.

Men vet ni en saak ?? Idag får jag VÄRLDENS godaste mat !! :D Mamma Köttbullar alltså hemgjorda !! Det är JÄTTEGOTT och när man äter dom så blir man så mätt så man rullar på golvet sen när man är färdig xD

Jajaa... Nu ska jag hjälpa mamma med glasyren :) Heejdååå :D <333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0