Oh Yeaaah :D

Heej :D Idag så har man varit med Linnea hem ! :D Och vi har väl haft kul...

Idag så gjorde man ju MA-Provet !! Jag blev SKIIIIT nööjd ! Fick ju alla rätt :') Så jag är en nöjd Marie ! Sen blev jag ännu nöjdare när jag fick reda på SO-Läxan !! Där fick jag 23½ av 26 eller 27 vad det nu var !! Så jaa... Jag är Dubbel Nöjd ! Men en sak som jag bara är jätte nervös för är NO-Provet !! Tänk om jag måste göra om  ? Men om jag har klarat det blir jag såå nöjd så jag spricker !!!!

Men jajaa... Man kanske ska träna lite Piano sen ? Eller duscha ;o Vi får seee :D <3

Men nu ska jag inte skriva mer här, men sak fortfarande sitta vid datorn, Heejdååå :D <3333333333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0