Musik GALEN !

Hej :D Vet ni en sak ? Jag är alldeles musik GALEN jag går ifrån datorn men går tillbaka för jag vill lyssna på muusiik !! Herregud, är alldeles musik galen nuu  ! O_O Men jajaa... Så blir det ibland, Men idag så har man då varit med Linnea ! (Y) Vi hade kuul, Som vaanligt ;)  Hon berättade en kul sak som hände henne i Karlstad ! Och jaa, det var kuul ^^ Idag skulle jag ha spelat Piano också, men jag glömde då min Pianobok ''/ så jaa, det blir inte så lätt och spela i så fall speciellt inte om man kan låten utan till... Men om jag ska va ärlig så hade jag helt glömt bort att jag skulle träna Piano :O Men jag glömde verkligen Piano Boken hemma...

Men fyy ! Vet ni en sak ? Idag på morgonen var det -12 uteee !! Så kallt när man måste GÅÅ ner till bussen ! Sen så ska man vänta på bussen i 5-10 min eller kanske en kvart !! Och imorgon ska det antagligen bli lika kallt, till och med snö kanske ?? Vill inyte ha snöö nuu :( Vill gärna hoppa över vintern och hoppa till Våren ! Inte lika kallt dåå ''/ Men jaja ! Det gäller i alla fall att klä sig riktigt... Men vet ni en sak ? När man ska gå till bussen nu så är det mörkt eller inte jätte mörkt då... Sen så när man slutar 10 i 4 börjar det redan blir möörkt, det är ledsamt D:

Men man får väl tänka positivt ;) Det är nära till Juuuul :D <33 Och ja ! Vem gillar inte JUUL själv älskar jag Julafton för det är så himla myysigt :) Med hela familjen samlad och några släktingar... I år ska kanske Mains pojkväns familj va med ;) Men nu släpper vi det och tänker lite närmre ! Imorgon så har man dans, inte världens lättaste dans om jag får säga det ''/

Men nu ska jag sluta babbla, Heeejdååå ;) <3




Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0