Mina Oboy Läsare ;)

Heeej Igen Mina Oboy Läsare :D Jag sitter just nu inne på Bilddagboken och diggar musik tillsammans med det :D Men vill ni veta en sak ?? Idag när jag hade Elevens Val satt jag brevid Julia (Min Kompis) Och Esmée Tränade då So med en annan av mina klasskamrater :) Hehe... Och Jag & Julia skulle då jobba Matte tillsammans men ja, jag blev i alla fall klar med Matte läxan men det blev inte Julia Heller xD Och jag hade bara en uppgift kvar och jämt när jag skulle börja lösa den så skulle vi sluta jämt då, men jag hann ändå... Men den saken jag ville berätta var att jag & Julia skrattade jätte mycket xD Sen så kom väl Esmée och satte sig mitt emot mig och hon var också med i vårt skratt Kalas :D <333333

Men jag ska snart lyfta min rumpa från stolen och gå in i duschen  ! Men det kanske inte är så spännande att veta ?

Men jaa... Det var väl allt för mig nu, kanske inte bloggar med ikväll ? Who Knows ??

Heejdååå :D <333333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0