Fy Faaan !! :D <33

Heeej :D Vet ni en sak ?? Det är snart DECEMBER såååå kuul :D Och det är närmare till Jul då ! Det Gillas Myycket ;)

Ni kan få min önskelisat sen ;) Jag har faktiskt bara önskat mig 11 saker i år ^^ Och inte 20-25 saker so dom senaste åren, men ja... Det är ju bra och önska sig mycket !

Jag hjälpte lillasyster förut med att träna på din Lucia dikt vad man nu ska kalla det xD Den går såhär : Det Lyser På Vägar Och Stigar Där Jungfru Lucia Har Gått. Så går den :P Men jaja... Förut så gick jag runt och dammsög ! Jag Dammsög i mitt rum, Vardagsrummet & Köket ^^ Sen har jag plockat av Vardagsrums bordet :) Precis som pappa bad ! Man kanske ska plocka av Köks Bordet också ?? Om det inte är av plockat då... Men jaja.. Heejdååå :D <333333


Maries ÖnskeLista

1.Smycken t.ex Halsband, Örhängen

2.Kläder te sänga :D Helst med Kor på !

3.Kläder t.ex. Tights, Jeans,Tunikor, Strech Linnen

4.Pengar

5.Godis

6.Strumpor/Trosor

7.Bärbar Dator

8.Hårsnoddar

9.Tefat !!!!!

10.GameCube Dosor

11.Sing Star till Play Station 3


Min ÖnskeLista :D <3


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Marie, du har inte ens hål i öronen xD

2010-11-29 @ 16:51:58
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0