Excuse Me...

Heej :) Ni får Ursäkta om jag inte uppdaterade något igår, hjälpte ju till med lillebrors kalas sen så var det ingen dator ledig och jag kunde inte sätta mig vid pappas för den var av och han kanske inte ville att jag skulle sätta på den ;) Men jaa, kalaset gick väl bra igår dom tyckte i alla fall att det var kul eller ja, det verkade så på dom xD

Idag så har man varit på Bio Sammys Äventyr i 3D det var väldigt coolt eftersom det var massa saker som kom emot en själv, så ja... Det var äckligt men det var MYCKET bättre i 3D än Avatar, när jag såg Avatar så var det inget sånt eller jo ibland men det var inte lika häftigt ! Man gick ju upp vid 12 också idag xD

Imorgon är det skooolaa... :( Jag vill ha Höstlov EN ynka liten vecka till... Men jaja... Sånt är livet... Men nu har jag inte mer at skriva så jag säger då Heejdåå :D <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0