^^

Blablablablaa... Nu siter jag vid min dator fast inte riktigt... Min tekniska storebror har kopplat in en bärbar dator i min dator så att jag kan se lite större ! :) Sen så min dator är lite störd just nu ! För den hakar upp sig efter ett tag om man spelar på den ! -.- Jajaa... Den är faktiskt ganska så gammal så det så xD Men idag så har jag inte alls gjort mycke ! xD Men det är i alla fall sommarlooov !! Skiit skööööönt ! <333333 Hihii... Idag så ska man på student dåå ^^ Min näst största storebror tar studenten ! :] Very Fuun ! :D Men jag har inte mer att berätta nu ! Men jag ska lägga ut en bild som jag redan lagt ut, men jag tycker jag är så fin på det kortet så det är därför jag vill lägga ut det ! :) Men jaa... Som jag sa jag har inte mer att berätta så heeeeej dååå ! Och ha en Trevlig Sommar alla ! :D




Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33 (Nu kommer bilden !)


















<-- Loove that card ! :D <33 p.s Jag är


inget ego, bara så ni vet ! :D ;)

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea DIN BÄSTIS!!!

"P.S jag är inget ego bara så ni vet" HAHA vad rolig du är!

2010-06-11 @ 15:30:27
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0