Att man kan rôôt sö myyck !!







Japp, vilket fint kort på 2 syskon ^^ Idaag så var jag ensam hemma :P Satt bara och kolla på tv:n ^^ Men sen så sov ja till kl 8.15 :O Jag var trött, men ärligt talat så ville jag se på Sommarlovs Morgon ^^ Sen så när jag var ensam hemma så måste jag berätta en liten sak ! Inte säga till någon ! ;P (Jag kände mig faktiskt lite iakttagen ibland !) Men det är en hemlis ! Bara såå ni vet ! ;D Eller jaa, det kanske inte är en hemlighet ^^ jag kan ju inte råför att jaag är en liten feegis :P Men jag ville faktiskt vara ensam hemma ^^ Men det vill man väll ibland eller ? :o Men jaa, jag har ju inte barat kollat på tv:n idag, har faktiskt hoppat på studsmattan med min storasyster och hennes kompis :D Sen så följde jag med upp till mamma, när min storasyster och hennes kompis skulle dit upp för att hämta hennes dator, inte kompisen utan storasystern min :D Hon skulle hämta den för att jag,malin & hennes kompis ska kunna spela Diablo, Hihii ! That's very fuun ! ;D <33 Dom som kollar in min blogg och läser detta ska faktiskt prööva Diablo ! Det är faktiskt jätte kuul ! :D Bara så ni vet :} Men nu har jag inte mer att prata skriva om, så heej dåå :)

Jag kan gissa på att ni tycker att mina inlägg inte hänger ihop så mycket, att jag hoppar från en sak till en annan sak xD Men när jag skriver i Denna Underbara Blogg så tänker jag inte på hur jag skriver ! ;P



Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33






P.S Nån dag ska jag berätta VARFÖR jag alltid skriver Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33 för varje inlägg som jag avslutar ! ;D

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0