Photos

Heeeeej ! :D Idag så har jag varit på kalas från 12-17, men det visste ni väll redan ? ;D Men jaja... Det var väll ett kul kalas... Vi gjorde Frågesport och hela havet stormar och Musik Stopp ^^ Sen så spelade vi kubb och sen så åt vi lite tårta,chips och glass :) Men inte smatidigt ! Sen på slutet så skulle vi leta efter godis som hennes mamma hade gömt :] Japp Japp, det var väll allt ? Eller ja inte precis allt ! Ni ska ju få veta vad jag gör nu ! Just nu sitter jag och lyssnar på musik i mina nya hörlurar på pappas lilla dator :D Sen så är jag inne på msn :) Såå det var allt ! Men ni får ha en go fortsättning på kvällen eller dagen !! :D <3333333 Nu kommer det lite bilder :]



<--- Har gjort så här på den breve för att hon kanske inte vill synas ;)





 <--- ÄLSKAR den här bilden !!




 <--- Det här kortet tog jag när det var massa mygg och sån skit ute ! Hahahaa ! Dä ä knött detta viit ! ;O












 



Sååå avslutar jag med ett sött litet kort på min lillebror ! :) <333333






                      Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33








Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0