Tjohoppsan

Heeej ! :D Nu skriver jag här i min lilla blogg igen !! :D Men ! Jag vet inte vad jag skriva ! xD... Men jag får väll köra med något dåå :P Jämt nyss så skrev jag med Linnea på msn ! :D Skojjs :) Öhm... Det är 3 veckor kavr tills skolan börjar är det också ! :O Alltså 21 dagar ^^ Menmen... Ni kan få se på bilder istället för att läsa något oviktigt xD


 <--- Mums ! :P


 <--- Konstig, Jag veet ;D




 <-- Han skulle upp och nosa på kameran när jag skulle ta kort ! ;D <3






 <-- Såpbubblor for the win (säger vi) xD




 <-- Candy in front of the bag ;)




 <--- White FLowers in the garden ;D



Såå ! DÅ var jag färdig med bilderna :D Jag skrev på Engelska på en del såg ni :) Bra engelska va ?? Ja vet, det är därför jag heter Marie ! :D Neeej dåå bara skojja ;D



                                   Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Börjar du skolan 1 vecka tidigare? jag börjar om 4 veckor jag..

2010-07-26 @ 10:44:48
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0