Stöllet och Badning :)

Heeej ! Idag så har jag ju varit till Stöllet som ni säkert kan läsa på min eller Linneas blogg ;) Sen så vid kl 18 så hämtade Linneas pappa mig och Linnea för att vi skulle och bada ! Och det var väldigt sköönt ! För det har varit väldigt vaarmt idag dåå ! Och då var det ju sköönt att och och bada ! Men det var kallt ibörjan men sen blev det varmt, men det var kallt på en del ställen ! ;D Sen när jag kom hem såå fick det bli att äta :) Efter det blev det sitta vid datorn :) Och nu har jag ungefär jämt nyss duschat :D Sköönt det också ! Min storasyster sa igår att vi skulle se på Sagan Om Ringen 3 idag men det blev inget ! >:[ För hon åkte och fiska ! :s Jag vill också och fiska, men jag gillar inte att fiska i båt.... Det är lääskigt xD Jag vet att jag är lit6e feeg av mig ! Men man måste ju vara feg nån gång ? Eller har jag feel ? :o Hihii :P Men bara så ni vet så håller jag på att bli galen ! För jag får/kommer aldrig få se Sagan Om Ringen ju ! :[ Och då blir lilla Maii ledsen ! D: Menmen... SÅnt är liivet xD Men vet ni en sak som jag inte berättat för er ?! :O Det bara poffa upp i mitt huvud ! Jag har faktiskt inte berättat för er att jag spelar Piano ^^ Deet bara kom upp för jag börja tänka på skolan xD O.o... Hahaha ! :P Menmen, deet var allt för mig ! Ska ge er en liten bild att glo på om ni inte vill se på den här texten som jag skrivit :D








                  Tack för att jag alltid får skriva i denna underbara blogg ! :) <3333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0