Snygg bild va ? xD ;D <33

<--- Hahaa ! xD




Heeeeeej min blogg som har allt xD Hihii ^^ Just nu sitter man vid Malins bärbara dator och är inne på msn ^^ Och lyssnar på musik ^^ Idag så har man varit upp till mamma ett tag ;D Seeen så har man cyklat lite grann ;] Sen så har man ätit vattenmelon och blodpudding :P Mums ! :D men jag har faktiskt inte så mycket att skriva om ! x] Den 16:e är det ju cykel festen på Pusta (Rusta) Jag säger cykelfesten på Rusta för det är rooligt xD Men det är väll några dagar till det då, men den dagen blir jag ensam med mina småsyskon ^^ Heeeheee.... Men jajaa... heejdååå ;) <33



Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0