Hihihiiii :D

Man fick speela Diablo ändåå :D ! Jippie :P <33 Joo ! Imorgon så åker jag och typ hela min familj till Mullsjö, det ligger tyyp i Småland, sen så ska jag vaar där tills på Torsdaag, så jag åker alltså hem på Torsdag men vill ni veta en sak ! jag läääängtar verkligen till Onsdaag ! För då händer det en sak ! Jag åker till Liseberg med Malin och dom andra syskonen som är med och malins kompis ska också med då... Men vi ska till LISEBERG jag har ALDRIG varit där :O ! Och om ni tror att jag ljuger så gör jag inte det ! FÖr jag har ALDRIG varit dääär ! ;o









Hihii ! Sen så måste man packa också ! Men nu ska man gå och äta heeejdååå alla :D

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0