Den stora sanningen !

Heeej :) Idag så har jag inte alls gjort så mycket.. Har inte varit ute nånting... Bara lite grann och vill ni veta varför jag inte varit ute ? Jo det ska jag berätta, det är för att dom har gödslat jalan med koskiit... Blää ! Och det luktar i hela huset ! xD Så jag eller hela familjen vill att det ska bli regn ! För då försvinenr den där jädra koskiten ner i backen ! Och då luktar det ju inte meer ! :) Och det skulle verkligen gillas ;D Men sen så ska man åka hem till mamma som bor mitt i skogen och det är = Ingen koskit ! Hihii ! Smaart vaa ? (Blink Blink) ;D Igåår så skulle vi ha kollat på Komissarie Späck... Fasten den var på så dålig kavlité så vi sket i att kolla på den ! ;D Hehee... Men som ni ser på är min rubrik Den stora sanningen och den heter så för att jag ska skriva varför jag alltid skriver Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33 och det är för att jag vill ha något coolt slut på mina inlägg.. Eller jaa... Det är väll inte så coolt.. Jag kan säga att jag vill ha något snällt slut på mina inlägg :) Det var kanske lite bättre än att säga att jag ville ha ett coolt slut ! xD Men då så nu vet ni hur det ligger till med det slutet ^^ Om ni inte gillar mitt slut så kan ni kommentera det... Hihii... Men jag kanske snart kommer på något nytt att skriva på slutet, vem vet, mirakel kan hända ! Det vet ni väll ? hehiha... Men nu har jag inte mer att skriva om såå Heejdåå :) <33


                         Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0