17.26

Nu visar jag ER en ful Paint Bild xD












Hehee, som jag sa en ful Paint bild ;D <33 Men vem bryr sig ?? :O Inte jag i alla fall :] Men idag så har jag varit hos linnea jag har sovit hos henne, vi cyklade och möttes och sen när vi eller JAG skulle åka hem så följde Linnea med och hon följde med ända dit som vi alltid möts ;] Just nu sitter jag och lyssnar på Spotify musik (Som vanligt då) Hihii ! MEN nu spelar jag INTE Diablo ! :O kanske ni tänker -Är hon sjuk eller ? För hon spelar ju alltid Diablo.. Men jag kan inte spela Diablo för det funkar inte att  logga in ! :[ Och det är ju inte kul ! För att Diablo är ju så kuuuul ! ;D  <33 Men ! Det var allt för idag så Hejdåå gott folk och ha en trevlig kväll :D <3333



Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0